OLVASD

Na jó! Mielőtt bárki bármit csinálna az oldalon! Vedd figyelembe, hogy ezt a blogot ketten vezetjük, Lilimooo és Lenora. Szóval, ha esetleg írsz nekünk a chat-be kérlek többes számban tedd pl. 'Sziasztok!' 'Blogotok'. Ha szeretnél nekünk díjat adni, vagy megszeretnéd említeni az oldalunk valahol azt is úgy tedd, hogy mindkettőnk nevét oda írod, nem csak az egyikünkét pl 'Lilimooo és Lenora' vagy 'Lenora és Lilimooo'. Ez nem lecseszés egyszerűen csak egy szimpla kérés, mert már mindkettőnket nagyon idegesít, hogy folyton egyesszámban írtok.
Köszi, hogy elolvastad.
Puszi, Lilimooo és Lenora

2012. február 14., kedd

6. fejezet - Lilimooo

Szerda. Miért nem szombat? Azt a napot sokkal jobban csípem. Az szebb. Izgibb.
Sóhajtva másztam ki az ágyamból, és első utam a konyhába vezetett, ahol kávét főztem. Az asztalon sörös üvegek hevertek, mert tegnap Diana átjött, hogy amolyan csajos estét tartsunk, ami annyiból állt, hogy ittunk, filmet néztünk, meg a fiúkat hívogattuk.
Kiöntöttem egy csészébe a kávét, és egy cigi társaságában kisétáltam az erkélyre. A nap fénye simogatta az arcom, és nem zavart, hogy pizsamában álldogálok.
A telefonom csörgését hallva elnyomtam a cigim, és letettem a csészémet az éjjeliszekrényre. Az ágyamra ugrottam, és felvettem a telefont.
- Jó reggelt napsugaram! – hallottam Syn hangját.
- Napsugaram? – fintorodtam el. – Milyen csajt sikerült este elcsábítanod?
- Mindig rosszra gondolsz. – mondta durcásan. – Egyébként egy szőkét.
- Már értem, hogy mi volt az a viháncolás a telefonban, napsugaram. – viccelődtem vele.
- Maradjunk annyiba, hogy te vagy a napsugár. – egyezkedett. – Egyébként, remélem már túl vagy a kávédon.
- Mert? – kérdeztem meglepetten.
- Mert ma az egész napot velem töltöd. – mosolygott a hangja. – Tudom, hogy ma nem dolgozol.
- Mintha nem szoktam volna egész nap veled lenni! – nevettem.
- De ez most más. – mondta, és szinte láttam, ahogyan elfintorodik. – Fél óra múlva a parkban. A megszokott helyen.
Letette a telefont. A kávéscsészét visszavittem a konyhába, majd a fürődbe mentem. Kifésültem a hajam, felkaptam egy farmer sortot, meg egy Linkin Parkos pólót. Belebújtam a tornacipőmbe, és zsebre vágtam a cigim meg a telefonom.
Ráérősen sétáltam, majd elvigyorodtam, mikor megláttam Synt, amint az egyik pad tetején ülve cigizik.
- Szia! – hirtelen elé ugrottam, és vigyorogva öleltem meg.
- Hannah! – Brian meglepődve dobta el a cigijét, és ugrott le mellém.
Miután szorosan megölelt végig nézett rajtam.
- Még is hogy gondoltad ezt? – kiáltott fel.
- Mit? – néztem értetlenül.
- Hát ezt a pólót! – durcásan a felsőmre mutatott, mire én elmosolyodtam.
- Syn. Ez csak egy póló! – ráztam meg a fejem.
- Jó. De egy másik banda van rajta. Milyen rajongó vagy te? – kérdezte felháborodottan. – Nem minket hordasz… Így akarsz a kabalám lenni?
- Kabala? – nevettem fel és mellé sétáltam. – Azt se tudtam, hogy az vagyok. Egyébként meg – egy puszit nyomtam az arcára. – Ettől függetlenül ti vagytok a kedvenceim.
Elfintorodott, majd megfogta a kezem, és elindultunk.
- Akkor meghívlak egy fagyira. – sóhajtott, és elindult. – Vaníliásat kérsz ugye?
- Igen. – mosolyogtam.
Miután megvette a fagyikat – nekem vaníliásat, magának pedig csokisat – elindultunk a partra. Röhögve sétáltunk, igyekeztünk hamar elfogyasztani a fagyinkat, mielőtt teljesen szétolvadna. Miután megettem a tölcsért is, leültem a fűbe, és Syn csak pár másodperc múlva fedezte fel, hogy nem vagyok mellette.
- Hannah! – hátrafordult, majd elvigyorodott mikor meglátott.
Elkezdett rohanni felém, rám ugrott, és eldőltünk. Nevetve feküdt rajtam, de hogy ne nyomjon össze, kezével megtartotta magát.
A szemébe néztem, ami csillogott. És a vidámságon kívül láttam valami mást is.. Amit még sose.
- Menjünk el moziba! – Brian felpattant, és magával húzott engem.
Elindultunk a mozi felé, de útközben megállított minket egy csaj. Idegesen pislogott, és reszketve kért egy aláírást Syn-től, majd miután megkapta, botladozva távozott.
- Nem értem miért félnek tőletek. – mondtam. – Nem is vagytok olyan naaagy félelmetes valakik. – vicceltem.
- Aha, szóval, ha mondjuk, találkoznál azzal az imádott Linkin Parkkal, akkor teljesen nyugodt lennél? – vonta fel mosolyogva a szemöldökét.
- Igen. – bólintottam, mikor beálltunk a sorba. – Örülnék, hogyha itt lennének.
Syn megvette a jegyeket valami horror filmre. – És én azt hittem, hogy mi vagyunk a kedvenceid.
- Ti vagytok azok, de attól függetlenül őket is szeretem. – kacsintottam rá, és bementem a terembe.
Leültünk, majd valahogy átvészeltük a filmet, ami pocsék volt. Állítólag ijesztőnek kellett volna lennie, de mi végig röhögtük az egészet, ami miatt páran sziszegve, dühösen pillantva fordultak hátra. A végén már kezdtünk aggódni, hogy kitessékelnek minket a teremből, ezért ezt megelőzve leléptünk. Egy árustól vettünk két hot dogot, majd miután azt megettünk, újra a parkban sétálgattunk.
- Kérsz? – kérdezte, mikor meggyújtotta a cigijét.
Bólintottam, és így sétáltunk tovább. Leültünk egy padra, és az embereket néztük. És próbáltuk kitalálni, hogy éppen hová tartanak, mit gondolnak.
- Nézd – bökött a fejével egy kb. 10 éves kislány felé, aki egy hatalmas kutyával játszott. – Mit gondolhat?
- Szerintem biztonságban érzi magát. – kifújtam a füstöt.
- Pont, mint te, ugye? – röhögött, és fél kézzel átölelt.
- Nehogy azt hidd, hogy megbocsájtottam a múltkorit!- mondtam, elnyomva a cigimet.
- De, egész este ott voltam veled. – kacsintott. – És lefektettelek aludni. Olyan voltál az ölemben, mint egy kiscica. – röhögött.
- Kiscica mi? – morogtam.
- Igen. Pontosan úgy néztél ki. – ő is elnyomta a cigijét, majd a tekintete, elrévedt, tudtam, hogy gondolatai már nem itt járnak.
- Este mit csinálunk? – kérdeztem.
Követtem a pillantását, ami egy magas, szőke nőre irányult. Nem figyelt rám. Amint meglátta azt a csajt, nem hallotta a hangomat.
- Syn! – szólongattam. – Syn! Brian! – bele bokszoltam a vállába, mire felénzett.
- Hmm?
- Hallottad mit mondtam? – néztem rá dühösen.
- Aha, persze… - bólogatott szórakozottan.
- Na, és akkor mit? – vontam fel dühösen a szemöldököm.
- ŐŐŐ… - elhallgatott, és kiskutya szemekkel nézett rám. – Bocs. Elbambultam. Valami estéről volt szó nem?
- Azt kérdeztem, hogy mit csinálunk este. – forgattam meg a szemeim.
- Én megszerezem azt a csajt. – felállt.
- Syn, azt mondtad, hogy egész nap velem leszel! – én is felálltam, és elé léptem. – És, ebbe az este is bele tartozik!
- Bocsi. – megölelt, és puszit nyomott a hajamra. – Később felhívlak!
Dühösen meredtem utána, majd egy kavicsot rugdosva indultam el az ellenkező irányba.
Hogy hagyhatott itt, egy ribanc miatt? Ráadásul nem is volt olyan szép az a csaj… Syn megint csak egy éjszakára akarja.
Durcásan gyújtottam rá. Befordultam a sarkon, és Zacky háza felé vettem az irányt. Fogalmam sem volt, hogy miért hozzá mentem, mikor Revhez hamarabb értem volna. De kellett a séta, és így nyugodtan elszívhattam a cigimet.
Bekopogtam az ajtón, és Zacky állt előttem boxerban és haját egy törülközővel szárítgatta.
- Hannah! – kiáltotta meglepődve. – Hát te?
- Szia Zack, én is örülök neked, és jól vagyok köszönöm kérdésed. – besétáltam az ajtón, majd mikor hallottam, hogy kattan a zár, megfordultam.
- Tudod, hogy értettem. – mosolyogott rám a legZackysebb vigyorával, és fél kézzel megölelt. – Amúgy épp egy randira készülök…
- Látom… - követtem a hálószobába, majd levetettem magam az ágyra.
Zacky elkezdett öltözködni, én pedig a plafont bámultam, és szidtam Synt, amiért lelépett egy másik csajjal. Pedig azt ígérte, hogy együtt töltjük a napot…
- Hannah, mi történt? – látta az arckifejezésemet, és leült mellém. – Syn csinált valamit? Azt hittem egész nap együtt lesztek…
- Ja, csak egy egyéjszakás kaland, fontosabb neki, mint az egyik barátja. – dühöngtem, mire Zacky felnevetett.
- Tudod milyen Syn… - begombolta az ingét, és a tükörhöz lépett. Tökéletesre akarta beállítani a haját, mire elfintorodtam.
- Tényleg tetszik neked az a csaj. – sóhajtottam fel.
- Nem is tudod mennyire. – mosolygott. – De késésben vagyok.
- Ha tényleg randizni akar veled az a csaj, akkor megvár. – jelentettem ki. – Egyébként, meg Syn mikor hagyott engem ott egy szőkéért?! – kérdeztem felháborodottan.
- Hannah, nyugi. – Zacky a vállamra tette a kezét. – Várj, szőke volt? Akkor még meg is értem… – vigyorodott el.
- Buzi vagy Vengeance. – kiáltottam fel, és hozzá vágtam egy párnát.
- Hé, vigyázz! – nevetett, és elhajolt előle. – Mennem kell PiroSSZka!
- Mondtam már, hogy ne szólítsatok így! – álltam fel, és indultam el az ajtó felé.
- De ha egyszer illik rád! – még matatott valamit, aztán bezárta a házat.
Megölelt majd beült a kocsijába és elhúzott. Odakint kezdett erősen sötétedni, és a levegő is lehűlt, így megszaporáztam a lépteim. Nem mentem haza, ahhoz semmi kedvem nem volt; Jimmyhez indultam, és gyorsan oda értem.
Mikor csengettem, nem igazán lepődött meg, csak vigyorogva engedett be.
Valami idióta film ment a tévében, azt kezdtük el nézni, majd valahonnan előkerült egy üveg vodka, amitől csak jobban éreztük magunkat.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hmmm... Zacky akkor csak elmegy a randira. :P
    Szakadtam ezen a napsugaras dolgon meg a PiroSSZkán. :'D
    Imáááádtam, várom a folytatást!^^:D
    Puszszii
    Bonnie

    VálaszTörlés