OLVASD

Na jó! Mielőtt bárki bármit csinálna az oldalon! Vedd figyelembe, hogy ezt a blogot ketten vezetjük, Lilimooo és Lenora. Szóval, ha esetleg írsz nekünk a chat-be kérlek többes számban tedd pl. 'Sziasztok!' 'Blogotok'. Ha szeretnél nekünk díjat adni, vagy megszeretnéd említeni az oldalunk valahol azt is úgy tedd, hogy mindkettőnk nevét oda írod, nem csak az egyikünkét pl 'Lilimooo és Lenora' vagy 'Lenora és Lilimooo'. Ez nem lecseszés egyszerűen csak egy szimpla kérés, mert már mindkettőnket nagyon idegesít, hogy folyton egyesszámban írtok.
Köszi, hogy elolvastad.
Puszi, Lilimooo és Lenora

2012. február 5., vasárnap

4. fejezet - . xLenorax

Utálom a hétfőket. Kócosan ültem fel az ágyamban a telefonom pityegésére, lekapcsoltam és kicsoszogtam a hálóból. Első utam a kávéfőzőhöz vezetett, feltettem egy kávét, majd bekapcsoltam a rádiót és bementem a fürdőbe. Kifésültem a hajamból a csomókat és hátra fogtam egy hajgumi és egy anyag hajpánt segítségével. Megmostam az arcom és a fogam, kisminkeltem magam és kiengedtem a hajam, szétráztam kicsit és bementem a szobába, közben már éreztem a kávém mennyei illatát. Kinyitottam a szekrényt és kivettem a világosszürke Yale-s pulcsim, amit még a bátyámtól kaptam, amikor oda járt, a fekete rövid rakott szoknyámat és a fiókból előhalásztam a fehér combfixemet és felöltöztem. Kimentem a konyhába közben énekelgettem a rádióval. Kiöntöttem egy csészébe a kávém és leültem a konyha asztalhoz, kényelmesen szürcsölgettem a kávét egy cigi társaságában. Lassacskán elfogyott a kávém, előkerestem a fekete tűsarkúm, fogtam a táskám és a kocsi kulcsom és elindultam a fodrászatomhoz. Szerencsémre elkerültem a dugókat és hamar oda értem. Kinyitottam, átvettem a cipőmet és vártam az első vendégemet.
Két óra fele elindultam a közeli Subwaybe, hogy vegyek valami ebédet magamnak. Feltettem a napszemüvegem és útnak indultam. Nem volt annyira meleg, mint tegnap így nem bántam, hogy a Yale-s pulcsimat vettem fel. Rossz szokásomhoz híven nem volt bezipzárazva a táskám és valami vadbarom, akinek olyan nagyon sietős dolga volt nekem jött és leverte a vállamról a táskám.

- Vadbarom!- kiáltottam utána.- Fantasztikus…

Leguggoltam és elkezdtem összeszedegetni a szétszóródott cuccaimat. Még egy kéz nyúlt a cuccaim felé, felnéztem, az a srác volt, aki múltkor leöntött a Sturbacksban. Felálltam és beraktam a cuccaimat a táskámba. A srác is felállt.

- Tessék-, tartotta felém a cuccaim, és féloldalasan mosolygott.
- Köszönöm…- elvettem tőle a cuccaimat és azokat is begyömöszöltem a táskámba.
- Hát nem furcsa, hogy megint összefutunk?- mosolygott.
- De igen nagyon…- elengedtem egy mosolyt és megigazítottam a vállamon a táskám.
- Ha már úgy is megint egymásba botlottunk, Matt vagyok- mosolygott.
- Abbey- felé nyújtottam a kezem, kezet fogtunk.
- Hova tartasz?
- A Subwaybe- az út túloldalán lévő étteremre mutattam.
- Én is épp oda megyek, nem baj, ha csatlakozom hozzád?- elgondolkodtam… végül is baj lehet belőle.
- Nem-, mosolyogtam.

Átmentünk az úton be a Subwaybe. Amíg sorban álltunk és megvettük a kajánkat nem sokat beszélgettünk. Befoglaltunk a sarokban egy asztalt és leültünk.

- Itt laksz?- kérdezte.
- Hát itt LA-ben, de messzebb.
- És, hogyhogy erre felé szoktál lenni?
- Nem messze van a fodrászatom, így hát leginkább itt vagyok.
- Fodrász vagy?
- Igen lassan négy éve- mosolyogtam.
- Az szép. És mindig is itt laktál?
- Nem európai vagyok…
- Akkor ezért olyan furcsa néha a kiejtésed- mosolygott.
- Igen- zavartan mosolyogtam és lehajtottam a fejem.- Sok helyen laktam már- újra ránéztem.- Leginkább Európában költöztünk, de itt Amerikában is laktam egy csomó helyen.
- Hol laktál utoljára?
- Atlantában, onnan költöztem ide egy barátnőmmel.
- E-elnézést…- felnéztem egy tízen éves csaj állt előttünk és Matt-et bámulta, egy kis füzet volt a kezében egy tollal.- K-kérhetek egy a-autógrammot?- Matt elé tartotta a füzetet és tollat.
- Természetesen- elbűvölően a csajra mosolygott, aki szemmel láthatóan majd összeesett ettől az egyszerű gesztustól, elvette tőle a füzetet és a tollat, oda firkantotta a nevét és visszaadta a lánynak.- Tessék.
- Köszönöm- azzal sarkon fordult és elviharzott, gúnyosan mosolyogtam rá mikor visszafordult felém.
- Mi az?- megdöbbent arcot vágott.
- Színész vagy?
- Nem.
- Író?
- Nem- elmosolyodott,- ilyen külsővel?
- Igaz is… ümm zenész?
- Igen- elvigyorodott.
- Várj- végig mértem,- énekes?
- Pontosan.
- Valami rock bandában?
- Metál.
- Feltörekvő?
- Híres.
- Akkor lehet ezért vagy olyan ismerős?- elgondolkodva ittam bele az üdítőmbe.
- Lehetséges.
- Nem, biztos, hogy nem azért mert híres vagy, nem emlékszem a hangodra.
- Akkor viszont nem tudom, honnan lehetek ismerős neked.
- Hát ez örök rejtély marad- mosolyogtam, ránéztem az órára.- Jesszus mennem kell…
- Hova?
- Visszadolgozni, mi földi halandók azt is csináljuk- mosolyogva kacsintottam.
- Haha, vicces vagy- mosolygott.
- Örültem Matt, majd még talán találkozunk.
- Remélem igen.
- Hali- intettem.
- Szia.

Kimentem az étteremből és elindultam vissza az üzletembe. Ahogy leültem a pult mögé megszólalt a telefonom. Felkaptam és megnéztem a kijelzőt. Alicia.

- Szia-, szóltam bele.
- Na, szép! Neiltől kell megtudnom, hogy a báros csávó elhívott randira!- felnevettem.
- Ne haragudj- mosolyogtam.- Amúgy milyen lett a tetkód?
- Tök jó! Képzeld az a csaj csinálta, akit láttunk a bárban a fiúkkal tudod, mikor oda mentél ahhoz a sráchoz.
- Nem mentem oda hozzá szögezzük le, csak elmentem mellettük, amúgy meg nem emlékszem semmilyen csajra…
- Gondolhattam volna, hogy csak a srácot nézted. Teljesen elvarázsolt mi?
- Hát most, na…- elkezdtem játszadozni a szoknyám szélével.- Képzeld, találkoztam egy sráccal…
- Na, már is lecseréled?
- De hogy is.
- Akkor?
- Hát tegnap előtt leöntött kávéval a Starbucksban, ma meg megint összefutottunk. Egy gyökér srác leverte a vállamról a táskám és Matt…
- Ohh szóval Mattnek hívják- hallottam a hangján, hogy elmosolyodott.
- Igen, szóval Matt megsegített felszedni a cuccaimat.
- Na, várj mikor találkoztál vele?
- Hát igazából nem találkoztam vele egyszer csak láttam, hogy valaki segít felszedni a cuccaimat és Ő volt az.
- Aha, folytasd- izgatott volt a hangja.
- Bemutatkozott, megkérdezte hova megyek, mondtam, hogy a Subwaybe és megkérdezte, hogy nem baj-e ha csatlakozik hozzám azt mondtam, hogy nem, így hát együtt ebédeltünk.
- És helyes?
- Hát nem nézz ki rosszul, meg kedves is. Képzeld oda jött hozzánk egy tízen éves csaj, hogy autogramot kérjen tőle.
- Híresség?
- Igen még hozzá énekes valami rock együttesben. Amúgy nagyon ismerős valahonnan, de nem tudom honnan…
- Lehet pont, ezért mert egy énekes.
- Nem hiszem, mert a hangjára emlékeztem volna, ha hallottam volna a tv-ben vagy a rádióban. Nem hiszem, hogy emiatt szerintem láttam valahol az utcán, vagy valami bárban.
- Lehetséges. Amúgy, holnap olyan hat fele megyünk át Neillel hozzád oké?
- Várj, megnézem.
- Jaj, ez a határidőnaplód…
- Muszáj, a vendégek miatt- kinyílt az ajtó és egy fiatal srác jött be rajta.
- Hello- köszönt.
- Szia, foglalj helyett mindjárt befejezem ezt a telefont- felcsaptam a kiskönyvecskét és átböngésztem.- Jó a hat óra, csak négyig vagyok.
- Okés akkor hatra megyünk, puszi.
- Szia-, kinyomtam.

Hazafelé még beugrottam a boltba és bevásároltam másnapra. Tudtam, hogy ha átjönnek, mindent fel fognak enni, főleg ha filmet is nézünk és már pedig fogunk nézni. Otthon elpakolgattam a megvásárolt cuccokat, majd beültem a tv elé és keresgéltem a csatornák között, de nem volt semmi jó. Kikapcsoltam és egy cigi társaságában kiültem az erkélyre. Néztem a naplementét közben hallgattam a város zaját. Soha nem tudtam eldönteni, hogy a kisvárosokat vagy a nagyvárosokat szeretem-e jobban, de azt biztosan tudtam, hogy Európát jobban szerettem. Figyeltem, ahogy a természetes fényt felváltják a lámpák fényei. A telefonomért nyúltam és tárcsáztam a bátyám számát. Türelmesen vártam, míg felveszi, közben rágyújtottam egy újabb cigire.

- Szia Kisgömböc- szólt bele.
- Haha, vicces vagy…
- Tudom- hallottam a hangján, hogy vigyorog.- Na, mi van?
- Hát tudod megjött a havim és iszonyatosan görcsöl a hasam…
- Okééé…
- Hiányoztok.
- Te is nekünk elhiheted.
- Mark…
- Igen?
- Tudunk beszélni egy kicsit?
- Természetesen. Mi a baj?
- Nincs baj. Csak beszélni szeretnék veled.
- Hát hajrá- elmosolyodtam.
- Megismertem egy nagyon aranyos srácot, szerdán fogunk randizni.
- Hogy ismerted meg?
- Aliciaval voltunk egy bárban és ott.
- Hogy hívják?
- Zacky.
- És normális?
- Hát, amíg beszéltünk a bárban az volt. Meg mikor felhívott akkor is.
- Ezt jó hallani… ömm hugi tudom, hogy azt mondtam, hogy ráérek, de igazából mennem kéne…
- Ohh persze menj nyugodtan- mosolyogtam.
- Még beszélünk.
- Igen, szia.
- Szia, vigyázz magadra.
- Te is. Jó éjt.
- Neked is.
- Puszilom apáékat.
- Átadom, szia.
- Szia- kinyomtam.

Elszívtam a cigim és bementem a lakásba. Lezuhanyoztam és befeküdtem az ágyba. Szerencsére holnap senki nem jön reggel így nyugodtan aludhatok. Reménykedtem, hogy minél hamarabb eltelik a holnap, de izgultam is a randi miatt. Vajon hova fog vinni? Jó lesz-e? Ahjj remélem jó lesz. Mikor felkeltem egyből mentem a konyhába egy kávéért, muszáj volt felpörögnöm, hogy gyorsabban teljen a nap. Elkészültem közben megittam a kávém. Elindultam a munkába közben a rádióval együtt énekelgettem. Ma szerencsére csak három vendégem volt és őket is gyorsan lezavartam. Elpakolgattam a boltban meg elintéztem néhány számlát. Elindultam hazafelé, otthon előpakoltam a szekrényemben lévő összes ruhát és kikészítettem a kajákat és italokat. Késnek… nem igaz. Mindig késnek, ha együtt jönnek. Már vagy 20 perce vártam őket mikor végre megszólalt a csengő, fénysebességgel nyitottam ki az ajtót, barátaim vigyorogva álltak előttem.

- Bocsi a késésért- mondta Al azzal bejöttek a házba.
- Nagy volt a forgalom- folytatta Neil.
- Oké semmi baj. Már elővettem a ruhákat…
- És kaják meg piák?
- Azok is megvannak- mosolyogtam.
- Nos, akkor már csak a zene kell és kezdhetjük is!- mondta Al és azzal bekapcsolta a magnóm és valami válogatás CD-t rakott be.

Végig válogatták az egész ruhatáram és mindenféle összeállítást csináltak, közben fogyott rendesen a martani és a wishky. Még szerencse, hogy jól bírjuk a piát. Voltak érdekesebb összeállítások, amiken jót röhögtünk, hogy hogy áll rajtam. Alicia is beszállt a divatbemutatóba így Neil lett az egytagú zsűrink. Több féle ruhát próbáltam fel, ami bekerült a „Tökéletes” kasztba, ilyen volt például egy halvány rózsaszín pánttalan ruha, ami a térdemig ért és a jobb mellemnél volt rajta egy fekete rózsa, egy tűzvörös, ami a derekamtól lefelé terült szét és a nyakamon volt a pántja. Egy fehér fekete övvel a derekán, egy királykék, ami a térdem alá ért. Egy egyszerű pink színű. Még órákig válogattunk ezek közül a ruhák közül mire megtaláltuk a tényleges tökéletest.
Egy fekete kocka kivágású ruhát, az alján tüll volt. A mellrész alatt pedig egy vastag rózsaszín szalag.

 Nagy jól állt és még az estére is tökéletes volt. Mikor sikerült kiválasztani hozzá a cipőt is beültünk a tv-m elé Neil berakta a filmet, amit hozott. Elkezdtük nézni közben elfogyasztottuk a maradék kaját. Mikor vége lett a filmnek, ami olyan kettő fele lehetett, elbúcsúztak és elindultak haza. Én nagyjából visszapakolgattam a cuccokat a szekrénybe elől hagyva a kiválasztott ruhát és a cipőt. Kidobáltam a szemetet és elmentem zuhanyozni, bebújtam az ágyba. Nehezen aludtam el, mert izgultam a találkozó miatt. Végül csak sikerült valahogy elaludnom.
Reggel a borzalmas kaputelefon hangjára keltem. Miért szól ez a szar? Alicia-ékat Fred mindig beengedni. Kikászálódtam az ágyból és a kaputelefonhoz mentem, de mire felvehettem volna abba maradt a csöngés. Álltam pár másodpercig az ajtó előtt majd visszaindultam a szobába, hogy visszafeküdjek. Már majdnem odaértem a pihe-puha ágyamhoz mikor megszólalt az ajtócsengő, visszamentem és kinyitottam az ajtót. Nem hittem a szememnek ez mit keres itt?

- Anya?- döbbentem le.
- Szia édesem!- mosolyogva tárta ki a karját, hogy öleljem meg, volt mellette két bőrönd, nem ugye nem? Ugye nem akar itt maradni?


2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Ohó, Matt? Lehet hogy lesz ebből még valami...:P

    Jaaaj, mi lesz itt? Ha a mama otthon várja haza a kislányát a randiból Zacky hazamegy?xd Érdekes lesz, az biztos.:P Már várom a randit.^^

    Tetszett a fejezet! :D

    Puszszii
    Bonnie

    VálaszTörlés
  2. Oh Mattie, Mattie..Már megint Zacky-ért dobják..=/ Nagyon tetszett várom már a folytatást remélem hamar jön.:)
    Puszi,P

    VálaszTörlés